چگونه فضای رابطه زناشویی را رمانتیک کنیم؟ 4ایده عالی برای ایجاد فضای عاشقانه

رمانتیک کردن فضای زناشویی

با ایجاد فضای رمانتیک در رابطه زناشویی می توان به صمیمیت بیشتر و نزدیکتر شدن زوجین کمک کرد. برای ایجاد فضای رمانتیک در رابطه ی زناشویی:

  • نورپردازی را ملایم کنید. نورپردازی ملایم با شمع،آباژور و…می تواند تاثیر به سزایی در ایجاد فضای آرامش بخش و عاشقانه بگذارد.
  • موسیقی عاشقانه یا بی کلام پخش کنید. با پخش موسیقی مورد علاقه خود یا همسرتان می توانید فضایی رمانتیک و عاشقانه ایجاد کنید.
  • فضای مورد نظر را تزئیین کنید. محل مورد علاقه خود جهت رابطه زناشویی را با گل و سایر لوازم تزیینی دنج و زیبا کنید.
  • از لباس خواب های زیبا، محرک وجذاب استفاده کنید. با لباس های زیبا یکنواختی رابطه را از بین ببرید. استفاده از لباس های فانتزی و تحریک کننده فقط مختص بانوان نیست. امروزه لباس های فانتزی برای آقایان نیز در بازار موجود شده است که میتواند نقش موثری در یک رابطه ی عاشقانه داشته باشد.

رمانتیک کردن فضای رابطه جنسی

ایده های خاص جهت ایجاد فضای رمانتیک در رابطه زناشویی:

  • یک دوش و حمام عاشقانه بگیرید. مثلا می توانید با ریختن گلبرگ های گل رز قرمز در وان حمام، روشن کردن شمع های رایحه دار و پخش موسیقی عاشقانه، یک حمام رمانتیک را تجربه کنید.
  • یک شام عاشقانه بپزید یا شام را در رستوران میل کنید. می توانید با پختن یک شام عاشقانه در منزل یا رفتن به یک رستوران رمانتیک، یک شب عاشقانه را کنار هم سپری کنید. تزئین غذا و نوشیدنی و استفاده از شمع و گل در کنار میز غذا میتواند فضای عاشقانه ای را برای شما بسازد.
  • یک شبانه روززندگی عاشقانه را تجربه کنید. می توانید با گردش رفتن یا کنار هم فیلم دیدن یا انجام بازی های دو نفره یک شبانه روز کاملا عاشقانه را تجربه کنید و لذت ببرد. میتوانید از بازی های فکری دونفره کمک بگیرید و برای برد و باخت پاداش و جریمه های عاشقانه تعریف کنید.
  • برای یکدیگر هدیه های کوچک بدون مناسبت تهیه کنید. در حد توان بدون مناسبت به یکدیگر هدیه دهید. با اینکار به همسرتان نشان میدهید که در موقعیت های مختلف به یاد او هستید.

ایجاد فضای رمانتیک در رابطه زناشویی با تلاش میسر می شود،اما این تلاش ارزشش را دارد، زیرا منجر به تقویت صمیمیت و نزدیکی بین زوجین می گردد.

 با استفاده از کاندوم های تاخیری یا اسپری های تاخیری از رابطه طولانی خود لذت ببرید.