قبل از اولین رابطه زناشویی چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

اقدامات لازم برای اولین رابطه زناشویی

یکی از مهم ترین و هیجان انگیزترین اتفاقات زندگی اولین رابطه ی زناشویی است. اما خیلی اهمیت دارد که قبل از شروع این تجربه، اقدامات لازم را انجام دهید و به اندازه کافی آماده شوید تا مطمئن شوید که رابطه ای مثبت و لذت بخش را تجربه می کنید.

اولین رابطه جنسی

با همسرتان در مورد انتظاراتی که دارید صحبت کنید. بسیار مهم است که راجب به مواردی که از اولین رابطه ی زناشویی خود انتظار دارید با همسر خود صحبت کنید و به شناخت مناسبی از علایق یکدیگر برسید . این هم کلام شدن به شما کمک می کند تا هر دوی شما احساس راحتی و امنیت نسبت به رابطه زناشویی اول خود پیدا کنید .

در مورد مسائل بهداشت جنسی آموزش ببینید و یاد بگیرید. بهداشت جنسی ، به خصوص در اولین رابطه ی زناشویی خیلی اهمیت بالایی دارد. باید در مورد بیماری های مقاربتی، نحوه انتقال و نحوه پیشگیری از آنها آموزش ببینید.

حتما از ژل روان کننده استفاده کنید. روان کننده باعث کاهش درد و تحریک واژن می گردد همچنین به انجام رابطه ای لذت بخش کمک می کند.

جهت خرید ژل های روان کننده کلیک کنید.

از کاندوم استفاده کنید. استفاده از کاندوم بهترین راه برای جلوگیری از بارداری ناخواسته و پیشگیری از بیماری های مقاربتی است.

در یک مکان امن و راحت اولین رابطه خود را انجام دهید. اهمیت بسیار بالایی دارد کهاولین رابطه ی زناشویی خود را در یک مکان امن و راحت انجام دهید زیرا به شما کمک می کند تا احساس آرامش و راحتی داشته باشید و بدون استرس رابطه خود را انجام دهید.

به هیچ وجه عجله نکنید. اولین رابطه ی زناشویی ممکن است زمان ببرد تا به سر انجام برسد و لذت بخش شود. مهم است که به خود و همسرتان زمان بدهید تا از این تجربه لذت ببرید و به لحاظ روحی آن را کاملا درک کنید.

جهت آماده شدن برای اولین رابطه ی زناشویی به این نکات توجه کنید:

معاشقه را به عنوان جز جدایی ناپذیر رابطه زناشویی قبول کنید. معاشقه منجر به تحریک و آماده شدن زوجین جهت ایجاد یک رابطه موفق و جذاب میگردد به گونه ای که می توان گفت بدون معاشقه کافی نمیتوان یک رابطه زناشویی مناسب داشت، پس از آن لذت ببرید. در صورت داشتن درد یا احساس ناراحتی حتما از همسرتان درخواست کنید که رابطه را متوقف کند.

در خصوص اولین رابطه زناشویی آمادگی ذهنی ایجاد کنید. اولین رابطه زناشویی که منجر به از بین رفتن پرده هایمن می‌شود برای بعضی از دختران میتواند اندکی دردناک باشد. با ایجاد آمادگی ذهنی، دادن هدیه در حد توان، معاشقه ی کافی و ایجاد آرامش این رابطه را لذت بخش کنید.

در صورت لزوم میتوانید از یک ماما یا پزشک متخصص زنان برای اولین رابطه ی زناشویی راهنمایی بگیرید.

اگر موضوع یا سوالی در ذهن شما وجود دارد که باعث نگرانی شما شده است ، از همسرتان یا یک فرد خبره در مسائل بهداشت جنسی سوال کنید تا ذهن شما آرام شود.

اولین رابطه ی زناشویی قطعا یک تجربه بسیار خاص و خاطره انگیز است. با انجام اقدامات لازم برای آماده شدن می توانید یک تجربه خاص، لذت بخش و خاطره انگیز برای خود و همسرتان رقم بزنید.